tEnTaNg DiRikU

My photo
*Nurul Ain Nabilah Bt. Saini *18 Julai 1991

Tuesday, August 9, 2011

sayangkan dia..... < 3

BISMILLAH...

Ya Allah aku telah jatuh hati  pada hambamu...
Kau kuatkan hati hambamu ini supaya dapat mengawal perasaan aku pada si dia..

Jika terpandangkan wajahnya, hati aku tidak kuat utk menatap lama wajahnya...
wajah yg membuatkan hatiku dari keras menjadi lembut...

Jika dia bukan jodohku, Kau jauhkanlah hatiku utk mendekatinya...
aku ingin menjaganya utk menjadi seorang yang soleh, seorang yg taat padamu Ya Allah..

Aku selalu rasa kn, ape yg aku impikan xkn menjadi kenyataan tp....
Kau berikan lah aku sedikit ruang.... Kau buka kan lah pintu hatinya....
Walaupon kebahagiaan itu bukan akn dtg dalam waktu yg terdekat tp....
yang aku harapkan sinaran dari dia....

kadang2 aku xbrmaksud utk lukakn aty dia, xbermaksud utk marah dia,
xbermaksud jua utk bergado dgn dia...
tp inilah DUNIA....
pantang berbual, pantang berjumpa....
ade jer topik yg ingin digadokan...

yang pastinya topik IBU yang akan menenangkan balik keadaan disitu..

~awak, saya sayngkan awak... bg saya, awk adalah sebahagian dr family saya..
awk larh adk sya, abg sya, N kekasih hati sya...

No comments:

Post a Comment