tEnTaNg DiRikU

My photo
*Nurul Ain Nabilah Bt. Saini *18 Julai 1991

Wednesday, October 5, 2011

hAnYa SeKeTiKa

assalamualaikum..
malam nie nak kongsi story skit pasal aku n dia...

*episod 1
tanggal 2oktober 2011, dia ajak aku makan...
tup2 jd 3 in 1, makan+wayang+jalan2..
time tue rasa bahagia skali...
dia hiburkan hati adik dia yang lara nie...
tp 1 perasaan yg singgah dlm hati  ku ni secara tibe2...
aku cuba buang, tapi  xboleh...
perasaan tue semakin lama semakin bertambah tp aku tetap tahu...jawapannya...
Negatif (-)
aku sangat sedih..sedih tak terkata...
aku tak tahu dia perasan ke tak yang aku menangis time tue...
aku tak berani nak pandang muka dia..
dari kecik dia jaga aku sebagai adik tapi macam mana skang
dah berubah.......
btw thankz sbb sudi blanja ain makan+wayang...

*episod 2
start dari aku jumpa dia tue sampai la ke hari ini n tak tahu sampai bila...
bila aku teringatkn dia, aku akan menangis...aku terus on9, tgk profile dia..
akan ku perhatikan setiap perkara yang awak lakukan..
lagu 'hatiku milikmu' setiap hari sampai xleh terbilang,
hari-hari aku nyanyi lagu tue sambil ingatkn dia...
'saya taw awak bukan utk saya kan,awak lebih sygkn dia dr saya kn??'
awak tahu x saya sgt sedih...saya xprnh dpt apa yg saya nak..
awak selalu bahagia...
adakah jodoh saya untuk melihat kebahagiaan awak dr jauh??

No comments:

Post a Comment