tEnTaNg DiRikU

My photo
*Nurul Ain Nabilah Bt. Saini *18 Julai 1991

Thursday, May 9, 2013

Ceritera Bersama Mereka (Last Part)

Assalamualaikum
Hai guys..

minggu ni terajin sikit, asyik nak update blog jer
ok so last part Ceritera Bersama Mereka
nak habaq hangpa sume
even dah terpisah jauh ngan mereka2 ni sume
tapi diri mereka tetap di hati
macam lirik lagu Aisitheru ni

"Walau raga kita terpisah jauh
Namun hati kita selalu dekat
Bila kau rindu pejamkan matamu"


hari terakhir bersama mereka
ceritanya bermula setelah aku tinggal sementara ngn keluarga sepupu aku
kat TUDM Kuantan
bila rasa rindu kat mereka
cik Elyany menawarkan diri untuk amik aku kat sana n dibawa ke UMP
ape lagi seronok tak terkata la
lagipon memang weekend tu xwt ape kat umh sepupu
and teringat pulak dyeorg2 ni sume ade masuk 
Sukaneka versi Remaja :)

sampai je kat C10,
bilik cik Muna and cik Nad kita serbu
terkedu dyeorg tgk kehadiran kita yg tak diundang tu
hehehe.. maaf la dtg x dijemput
bila perut minta diisi
alkisahnya nak makan roti canai buatan abg kafe tu
sekali kedai dia tutup
makan la 'Kuey Tiaw Tomyam' ~pedas teramat

esoknya aku pon join dyeorg2 ni sume Sukaneka
tapi tugas aku senang je jadi pemerhati
haha.. senang la sgt kan..
sekali aku diberi tugas untuk menjaga segala keperluan yang mereka bwa
and yang paling pnting aku diberi tugas untuk mengambil gambar2 mereka
akhirnya ini la hasilnya sehingga ke malam
mereka pulak diberi tugas oleh aku untuk mengambil gambar2 aku bersama mereka
:)



with cik Shieda

with cik Hajar

with cik Elyany

with cik Nad

muka keletihan menunggu cik Nad

ceria sebelum bersukan


Cantik Tertarik

Bergabung

sory la tak dapat nak letak gmbr kamoo-kamoo tgh bersukan
seronok dapat kumpul sama2 ngan kamoo semua masa tu
tapi tak dpt jmpa cik Jue sbb dia di Johor masa tu ngn program dia

and lastly thank kat cik Muna sbb bg pnjm lappy tgk citer
Suatu Ketika Dahulu sama2 ngn kita
thank kat cik Elyany sbb ssh payah hntr kita blik ke tudm
and bagi tumpang tido kat katil awak ~
hehehe :)
thank jugak kat cik Hajar n cik Shieda sbb bg tumpang bilik kamoo
thank kat cik Nad n kamoo sume sbb temankn kita sampai selamat sampai di Tudm

panjang umur,
ada jodoh,
kita jumpa lagi yer
:'(

p/s : belajar rajin2 taw, all the best.. jgn lupa kat kita taw..



created by :

cik Ain
                                             

No comments:

Post a Comment