tEnTaNg DiRikU

My photo
*Nurul Ain Nabilah Bt. Saini *18 Julai 1991

Wednesday, May 16, 2012

terima kasih sebab jadi abang saya :)

assalamualaikum
hai semua

malam ni nak story pasal abang saya
pertemuan kami bermula dari pgram aku ke Kota Kinabalu, Sabah . .
disebabkan flight aku tiba awal, aku rasa pertemuan kami sudah mula rapat disaat itu 
even kami tak kenal begitu akrab . . 
mula2 kenal dia sebagai YDP JPKK PKK . . 

bermulanya disini

~cuba teka mana abg saya~

program esok bermula, sepanjang program tue,
dia tiada disebabkan menghadiri program di semenanjung . . 
saat itu pon berakhir . .

pertemuan kami bermula semula semasa dia menghadiri program diskusi bersama JPP PSA . .
masa tue mungkin dia dah xingat siapa saya :)

~it's ok~

pertemuan kami disambung lagi semasa program diskusi bersama JPKK PSA
dia turut hadir . .
tak rapat juga masa tue
tapi keesokan harinya setelah dibawa berjalan, kami macam dah mula rapat
ambil gambar sama, itu pon dengan request aku sendiri . . ~hehehe~
di laman budaya

nie la dia abg yg saya maksudkan
anis eddywizwan

abg anis n the geng ngh bersarapan


tak serupa

seronoknya dia

kami bersama


seronok kami :)

setelah rombongan mereka pulang,
12 mei 2012
bermula request dari dia
yang pertama : dia mau kan gambar2 dia dan aku semasa rombongan tersebut
yang kedua : masukkan gambar2 kami b'2 ke dalam album fb n private kn nyer

selesai sudah request2 dia untuk aku tunaikan
n request dari aku pula
mau kan dia jadi seorang abg untuk aku
alhamdulillah dia terima :)

thankz abg anis sebab sudi jadi abg ain
and sudi jaga ain :)

~ade request lg sebenarnyer, nk bhasakan dri adik blh x...hehe~



No comments:

Post a Comment