tEnTaNg DiRikU

My photo
*Nurul Ain Nabilah Bt. Saini *18 Julai 1991

Monday, May 14, 2012

Watikah Perlantikan JPP PSA

assalamualaikum all
dah lama menghilang kan?
maaf la sengaja mem 'bz' kan diri sampai takde masa nak membebel N story mory dalam nie

but hari nie disebabkan jari nie rasa ringan je nak menekan keypad lappy nie
so terus la menaip N mencari idea n isi2 yang sepatutnya diluahkan

ok tajuk entire kali nie
~watikah perlantikan JPP PSA disember 2011~


first time la gak aku attend majlis cam nie
so mengharapkan yang happening dalam majlis nie
tapi ntah mood ape yang dtg tghary tue, masuk je dewan,
aku dah wt muka 'comey' kat dia ~hahaha..tkrkn prktaan comey kpd sebaliknyer
kecian dia yang x bersalah kena tempias dr aku lak


'awak, maafkan saya yer, masa tu saya pon xtaw la kenapa saya rasa marah sgt ngn awak'


masa orang tu ngh berikrar kt depan, hati aku jadi sebak
xtaw la kenapa kan
aku rasa diri aku tak setanding dirinya


akhir majlis pon berakhir
masa tu aku menunggu dia untuk ambik gmbr sme2
tapi masing2 bz bergambar ngn organisasi sendiri
dia??
jangan ckp la, 2 organisasi berebut nk ambik gambar ngn dia
masa aku ngah sibuk2 amik gambr ngn dak organisasi aku
dia dtg bawa 'stand flowers' utk aku
terkejut aku
kalau stand tu blh amik, dh lama aku amik
haha...
awak ni kadang2 sweet gak kn even xde la romantik sgt pon...
hehe... jgn mrh taw.. gurauan semata2


bergabung (JPP+PRS+PI+PS+JPK n lain2)



maaf la lmbt post :)

















No comments:

Post a Comment