tEnTaNg DiRikU

My photo
*Nurul Ain Nabilah Bt. Saini *18 Julai 1991

Tuesday, February 5, 2013

Untuk 3 Hari

assalamualaikum

hai semua..
waaa dah berhabuk rasanyer 'BLOG pinky2' nie ~hehehehe, jgn nk pinky sgt yer
selama sebulan bertapa kat rumah nie gara2 cuti semester banyak benda la yang
dapat aku lakukan ~byk la sgt kn
-makan
-tidur
-baca novel
-tengok tv
-mesej
- 'calling'   

ha tgk banyak la sgt kn
hari2 lakukan benda yang sama sampai naik bosan jadinyer
eh CHOP2!!
mesti semua org tertnya ape la pulak berkaitan tajuk entire kali ni
hehehe.. ok2, ni baru mukadimah, so nak mulakan la nie

1/2/2013
bermula bulan baru, mula la rutin baru, mula la cipta kenangan baru
hari nie aq pergi ke PSA ditemani my cousin
ambik 'transkrip exam' & 'result muet'
 lepas tu terus ke kafe asrama jumpa my lectrur
dah habis berborak semua terus la ke PW
ape lagi, jumpa adik beradik JPKK N warden2
seronok gak dapat lepas rindu dengan dyeorg semua
dpt jumpa aten, kak mas, maziah, iqin, fina, nasya, angah, ridzuan, yusry, 
fatin, farah, kak liza, kak fizan, mama
even tak semua yg ku kenal, tapi 
aku bersyukur sebab hubungan adik beradik kami tak pernah padam
dah puas menghabiskan masa dgn dyeorg semua
masa untuk aku mengundurkan diri
dan destinasi seterusnya ke
Pesta Buku 1 Malaysia di PWTC
akhir nya dapat la jugak capai 1 novel utk dibeli

~Jauh Dari Cinta~

baca sinopsis macam menyeronokkan tapi yang penting buku ni belum dibuka pembalutnya lagi
sampai la ke saat ni sebabnyer masa sekarang byk dihabiskan dengan novel yg dipinjam dari cik adik manis, maziah

~Suami Aku Ustaz~



org kata best novel ni
so tanpa membuang masa novel ni la yg dimulakan dulu sebelum novel jauh dari cinta
lagipon dgr cter, novel ni akn diaptasikan dlm drama bulan 5 ni
so sebelum ditayangkan, baik aku menalaah novel ni dulu

2/2/2013
setelah minggu lepas, aku menghadirkan diri dlm kursus KPP selama 5 jam
and hari ni bermula la utk aku menghadirkan diri dalam  Test Com 
alhamdulillah akhirnya aku lulus test tu and aku amik keputusan untuk melangkah ke tangga seterusnya
balik je rumah, aku terus siap2 utk ke majlis kahwin
org kata hari tu penat tak terkata la
dari pagi tak berehat sampai la ke malam
tapi bila dipikirkan balik dengan keputusan yg aku dapat
keletihan tu semua dah tak terasa lagi

3/2/2013
akhirnya aku melangkah ke tangga seterusnya untuk menghadirkan diri kelas Amali
akhirnya selama 3 jam tu aku dapat mengakhiri kelas tu dan menunggu masa
untuk diberikan lesen L iaitu lesen belajar memandu
alhamdulillah hanya 3 hari aku dapat menghabiskan langkah2 untuk memperoleh lesen tersebut
petang tu baru la dpt rasa lega kerna sumenya sudah selesai utk dpatkan lesen L

even 3 hari ni berturut2 program memenuhi diriku
tapi aku tetap bersyukur n lega sebab semuanya berjalan dgn lancar
n memuaskan hati ku

seronok tak terkata

thankz to you all


No comments:

Post a Comment