tEnTaNg DiRikU

My photo
*Nurul Ain Nabilah Bt. Saini *18 Julai 1991

Tuesday, November 15, 2011

2 pErGi, 4 lAgI mEnuNggU ~epiSod 1

assalamualaikum korang-korang sumer..

alhamdulillah akhirnyer aku berjaya melalui dan mengadap 2 paper (hidraulik N teori struktur) yang sedia menanti aku dari saat dulu lagi..
dan sekarang a.k.a saat ni, 4 paper (math, kontrak, highway, N geoteknik) lagi menanti kedatangan aku serta alat2 tulis aku..

hari ni hari ke 2 aku menghadapi Final Exam Jun 2011 
 sebelum aku citer panjang lebar pengalaman aku menjawab paper untuk hari kedua nie

aku nak story pasal coret-coret sepanjang aku menghadapi paper hari yang pertama

hari pertama
ya Allah, takut tak terkata nak jawab paper tue
pasrah+tawakal je la
hope pemeriksa yang menanda paper aku tu menanda dalam keadaan tenang
dan apa yang aku jawab dalam paper tu mendapat keberkatan dari Nya
sebelum p kelas LA 201, aku memaksa kan kaki untuk melangkah ke JPAM terlebih dahulu utk mengambil borang MUET..
 dan akhirnyer kaki melangkah ke kelas untuk menduduki 'Final Exam Hydraulics'
gementar rasa but ape2 aku dah cuba buat yang terbaik...
GOOD AIN

hari kedua
ya Allah camne la boleh bangun lambat pagi nie
sedar2 jam dah pukul 7.45
apa lagi kelam kabut la dok bangun
pagi tue ntah camne toilet pon penuh  ~ tiba2 semua orang lak nak mandi lambat pagi tue..a.doi
sementara dok tunggu makhluk2 dalam toilet tue kuar
aku pon dok balik bilik kemas beg
mandi

ok strt checking
 kad matrik?? 
slip exm??
I/C??
air?
pensil box?

OK, sume lengkap..
gerak la g Dewan Besar ngn keadaan kelam kabutnyer n perasaan takut
takut sebab apa?
hurmmm xtaw boleh jawab ke tak nie...
insya-Allah akhirnyer aku jawab ngan tenang walaupon aku kurang pasti jawapan yang aku bagi tu, sama ada betul atau pon tak...
aku cuma Tawakal +Pasrah je


~ ya Allah, Kau lembutkan hati pemeriksa kertas peperiksaanku dan Kau tenangkan lah hatinya semasa menanda kertas ku dan juga Kau jauhkan lah masalah darinya supaya pemeriksa ku sentiasa berada dalam keadaan tenang..AMIN


2 comments:

  1. Tenang la ain..... skunk ushakan yg terbaik utk lg 2 subjek....do ur best.....jwb dgn tng....

    ReplyDelete