tEnTaNg DiRikU

My photo
*Nurul Ain Nabilah Bt. Saini *18 Julai 1991

Sunday, November 13, 2011

nEw fRieNd :)

assalamualaikum n good nitez followers sume... :)
malam ni, ain nak story about FRIEND

7 november 2011
aku mengenali seorang sis yang bernama NADYA
semenjak aku kenal dia..
aku serba sedikit dapat taw pasal someone yang aku sayang..
dan sekarang, akhirnyer aku berjaya bekukan hati aku untuk terus berhubung ngan dia...
awak, nape awak xcari saya lagi sepertimana awak cari saya setahun yang lepas...
sis nadya byk bg aku semangat n mngajar aku utk tidak terus menyalahkan dia...
thankz kak...
taw tak awak yg setiap hari saya tnggu khabar dr awak...
tapi apa yang saya dapat...
napa dikala saya menaip entire nie, air mata saya mengalir lagi kerana awak..
awak taw x yg sya dh lma xmngalirkan air mata utk awk....
saya sayang awak....
andai awak dapat baca segala luahan hati saya nie..cukup bermakna bagi saya..
tapi awak dah ada dia yang awak sayang...
saya sape??
as little sis awak je kan??
awak taw x, ex saya dtg cri saya??
riey, airiel muncul balik dlm kamus hidup saya...
tapi nama awak tetap di hati saya...
nama saya ada tak pada hati awak??
mungkin saya xcukup baik, xcukup sempurna n xcukup ciri2 perempuan idaman awak...
cukup la bagi saya yang awak tahu saya amat menyayangi awak..
saya kenal ngn sis nadya mengajar saya erti kesabaran...
bukan selama ni saya xsabar..
tapi mungkin sis nadya lebih byk bersabar dgr apa yg berlaku...
dari situ, saya pulak diajar erti bersabar....
kalau xdpt utk selamanyer pon, cukup la utk seketika saya mengenali diri awak dgn lebih dekat..

awak, saya amat menyayangi awak....

p/s ~ blog nie dah penuh ngan luahan hati saya untuk awak yang saya amat SAYANG....beri saya kesempatan untuk bersama awak walau seketika...

No comments:

Post a Comment