tEnTaNg DiRikU

My photo
*Nurul Ain Nabilah Bt. Saini *18 Julai 1991

Friday, November 11, 2011

dInNeR aT fLaMiNg SteAmbOat BuFfEt


assalamualaikum sumer...
entire kali nie ain nk cter psal 'DINNER JPKK Jun 2011'
semalam bersamaan 9hb november JPKK mengadakan jamuan makan malam bersama2 VIP, Warden, JPKK senior+junior dan wakil dr setiap organisasi..
dinner nie, pengarah program buat area s.alam jer..
org sumer ckp puas la gak dpt makan cuma semalam ntahla xtaw npe aku kurang makan lak..
balik dr dinner tu aku trus bring...
sakit kepala+badan tibe2 rasa panas...
tidur la  puas2 mlm tue..
yg paling terharu sgt bila aku gtaw abg aku yg aku demam...
dye suh aku g klinik..macam2 dye pesan..
aku sayang abg aku sangat2..
alhamdulillah hampir 3 tahun juga dia jaga aku as adik dia...
nama dia 'ikhmal'..

thankz coz being my brother

ok2 berbalik pda story dinner nie...
kali nie aq ditugaskn utk memberikan cenderaty utk tetamu yg hadir n tugas kedua utk serve meja vip...
perkara paling aku xleh lupakan bile jemputan2 yg diundang sumer sampai..
n someone nie dok mengenakan aku... ~ huhuhu
aku tanya nama dia....dia leh gtaw nma org len plak..
yg gramnyer kwan2 dye pon dok backup dye...
serius time tue rse cm slh org n malu yg teramat..
rupa2nyer dia mmg saje nk kenakan aku... ~ it's ok kpd someone tue.. xsngka awk dtg jmuan nie.. :)
rasanyer xde nk story mory ape sgt pon..but kat bwah2 nie ade la gmbr2 kenangan sepanjang Dinner nie..

aiskrim..sedapnyer
no yg xbrapa nk bertuah
jenal with me
nasir with me
cam abg n adik
rahmad with me
abg long,sabri,ridzuan,adam n wan
jenal diapit oleh dayang2 oren
bersama psangan putih,hitam n pink
ejad with abg long
senyuman yang manis
bersama abg man
barisan k.blok damai
naza with me
ejad with me
wan with me
radhi with me
kak mas with me
syafiq n kak mas with me
ema with me (dlm bus odw blik poli)

berakhir la sudah citer sepanjang dinner malam tue...
hope sumenyer menyimpan 1oo1 kenangan yang manis....

always miss u all...

No comments:

Post a Comment